Tuesday, August 16, 2016

Sekadar Kenangan | Jamuan Raya Peringkat PKDM 2016

Assallamualaikum

Walaupun dah berlalu, namun sekadar kenangan untuk tahun 2016 nie. Jamuan raya peringkat Pejabat Kesihatan Daerah Maran telah diadakan di Klinik Kesihatan Bandar Jengka. Jauh kan nak pergi sana. Terpaksa jugak mengigihkan diri untuk ke sana. Niat utama nak ke sana cuma untuk membuat dekorasi gerai aje tetapi.....hurm. Lupakan lah :(.

Bayangkanlah aku yang kaki bergambar nie cuma ada ini sahaja gambar. Nampak sangat bzee kan. Dah la gerai satay dan roti canai. Memang havoc la. Bayangkanlah satay tu tak sampai 10 minit dah licin. Fuh. Dah jadik bibik aku di situ :(. Mood tak gembira. Nasib baik gerai sebelah Klinik Kesihatan Chenor, kira uplah sikit.





Post a Comment