Thursday, June 23, 2016

Ramadhan 18

Assallamualaikum

Sekejap saja dah sampai Ramadhan ke 18. Blog pun update jap tenggelam jap timbul. Maafkan mak yek. Eh sapa yang baca blog tinggalan ko tu. Kau tau tak stalker koi nie melambak2. Kaedah jaga tepi kain orang gayanya. Tak Pe lah mak rela. Asalkan masing-masing bahagia sudah la.

Tapi aku update Instagram hari-hari tanpa gagal. 

Gambar nie mengisahkan budak belakang aku tu pagi tadi. Semalam kan Cuti Nuzul Al-Quran satu hari je cuti. Pas tu pagi nie menangis beriya sampai ibu dia nie nak bukak payung dah sebab dia kata dia nak cuti 2 hari. Oh anak!!! Macam-macam ragam kau ek.

Korang doakan aku rajin update blog macam dulu-dulu ek.
Post a Comment