Thursday, June 30, 2016

Pengalaman Terawih With #AdamQaleef

Assallamualaikum

Tahun nie my AdamQaleef dah 5 tahun dan mulai tahun nie jugak aku try bawak dia pergi ke masjid. Itupun dia siap bawak bekalan dia. Mainan dia. Memang pengalaman betul bawak budak-budak nie. Nasib baik dia behave je duduk kat sebelah aku time sembahyang. Aku memang tak bagi dia main-main dengan budak-budak lain. Takut nanti menganggu orang lain sembahyang pulak kan. 

Tapi macam-macam peel dia tau. Ada satu hari tu dia siap pukul my bontot time sembahyang, pas tu ada jugak dia naik belakang badan aku time aku sujud, peluk kaki lah. Ish macam-macam ragam AdamQaleef nie. Time dia nak ikut solat dia ikut lah. 

Semoga tahun depan better ya sayang :).





Yang nie siap bawak googles dia p sembahyang.Anak oh anak.
Post a Comment