Tuesday, October 1, 2013

Selamat datang Oktober

Assallamualaikum

Pejam celik pejam celik hari ni dah satu Oktober 2013.  Permulaan yang baik sebab pepagi lagi Acik Alyn kene attend kursus untuk AJK JKKP. Tapi kan kursus tu dibuat di Hospital Jengka....jauhnyer. Al-hamdullilah ada dua objektif yang tercapai bila Acik Alyn menghadiri kursus nie. Yang pertamanya kursus Acik Alyn untuk tahun nie dah cukup 7 hari (#sambil tepuk2 tangan bangga gila) dan yang keduanya menimba pengalaman sebab lepas nie kene jadi juruaudit la pulak.

Memang pada mulanya bengang jugak sebab kene lantik jadik AJK nie...he...he. Iyalah pernah dengar namanya je masa kat Serdang dulu, tak pernah nak ambik tau pun. Iyalah benda tak berkenaan dengan kita kan. Tup..tup masa kat sini terkena la pulak. Dah dua kali meeting (benda paling x ske)..... tak pe lepas nie redha dan suka :) sebab dah tanamkan dalam hati tak semua orang akan dapat peluang nie.


Sangap!!!!
Post a Comment