Friday, October 18, 2013

Kemenangan yang tertangguh

Assallamualaikum

Hari Sabtu hari tu Acik Alyn n d'gang p berlawan la netball kat One Futsal, Temerloh. Kejohanan Bola Jaring peringkat Jabatan Kesihatan Negeri Pahang. Keputusannya adalah kemenangan kitaorang tertangguh..oppp next year kene cuba lagi. Kena berlatih awal-awal bagi badan fit wei. Ini tak de la lari sikit je pun dah tercunggap-cunggap #sambil kira umur tahun depan dah berapa. Peraturannya setiap pasukan mestilah ada wakil dari gang veteran iaitu 40 ke atas dan akan diberikan satu tanda untuk diletakkan di tangan. Cayalah PKD Raub, centre dia dah berumur lebih 40 tahun. Bagi Acik Alyn umur bukanlah penghalang untuk bergiat aktif dalam sukan. 

Sweet moment kat sini Acik Alyn jumpa ngan geng masa sekolah menengah dulu..dia mewakili HOSHAS. Ijan lama aku tak jumpa ko kan....lupa pulak nak snap gambar hari tu. Dulu masa sekolah, satu group main netball wakil sekolah. Ayat biasa 'ko main netball lagi'...dah minat nak wat cam ne.

 Warm-up kat tepian Sungai Pahang...main je lebey yek
Ika-Me-Nina-Matron-Nurul-Kak Bad-Liza-Liza 
Wanie-Cik Ra-Niza
(tahun depan kita meriahkan suasana lagi yek)
Sebenarnya seronok jugak berkenalan ngan orang2 klinik nie. Sekali sekala jumpa...kita yang doq kat office nie biasa la. Nice knowing u all.
Post a Comment