Thursday, October 17, 2013

Cerita Aidiladha itu

Assallamualaikum

Acik Alyn baru start kerja hari nie setelah bercuti 2 hari for Aidiladha. Seronok jugak kan bila dah bercuti lama nie tapi tu la kat atas meja mesti ada something yang memerlukan tindakan segera. 

Aidiladha tahun nie macam biasa je...Oleh kerana dah buat kenduri pada hari Sabtu tu jadik menu untuk raya tahun nie dah tak nak masak nasi lagi macam tahun2 dulu. Mencari menu yang simple dan senang nak buat. Akhirnya kami memilih untuk memasak Soto Ayam dan rendang hitam. Lemang memang setiap kali raya tempah ngan jiran je. Tak kemana pun Aidiladha kali nie. Petang tu adik Acik Alyn pun dah balik ke JB. Iya la kan cuti sehari je, pas tu budak2 pun kene sekolah. Mintak2 tahun yang akan datang dapat la cuti raya Aidiladha 2 hari. Kurang2 lama sikit hari bersama family. #dahtakmerasadahlanakbersesak-sesakmengharungjemdiLebuhrayaKarakrebut2nganorangbalikKlate.


 Rendang masak hitam
 Lomang
Selfie me n Adam
Post a Comment