Thursday, July 4, 2013

Hello My July

Assallamualaikum

Sekejap je dah Julai dah. Hari nie baru naik keje setelah bermood bercuti2.

Tapi pagi2 lagi angin dah naik...oh my CPU. Sebenarnya minggu lepas CPU Acik Alyn tu baru baik dari 'demam'....pas tu x kan minggu nie nak 'demam' lagi.  Sangat angin tau sebab banyak sangat nak cover nie...Se dah tak tahu nak buat yang mana satu. #Semoga dipermudahkan segala-galanya.

Nasib baik x de yang tertunggak2 cuma yang semasa sahaja. Bayangkanlah kalau ada yang tertunggak tambah lagi maka jadik double triple tertunggak2. Jaga Sumber Manusia nie macam nie la..dah la nak ngadap macam2 peel manusia. 

Tak lama lagi nak puasa. Semoga dapat memanafaatkan sepenuhnya dan juga sikenit Adam pun dah cukup 2 tahun. Amin.

Gambar hiasan semata2

Post a Comment