Wednesday, April 3, 2013

Hantu Novel

Assallamualaikum

Asal hari Rabu aje, sibuk nak apdet blog...he..he. Lama dah x menulis..asal dah taip sikit pas tu terus delete jadik asyik BW blog orang aje.

Sekarang nie Acik Alyn tengah membizikan diri menghabiskan membaca novel-novel pending. Kan dah dekat nak Pesta Buku akhir bulan nie. Sekurang-kurangnya rendah sikit gunung novel-novel tu sume. Inilah tabiat yang paling x boleh nak buang dari dulu lagi iaitu membaca novel. Biarlah orang nak kata membazir pun, dah suka buat macam mana. Acik Alyn memang sayang sangat semua novel Acik Alyn. Siap berbalut bagai dan ada no lagi. Setakat nie koleksi novel baru tiga ratus lebey aje..he..he.



 Dengan kasih sayang Allah, tida yang mustahil - ASST
 Semakin jauh kau pergi, semakin tegar aku mendekatimu - KNDK 

Dah plan nak cuti berhari-hari khas untuk Pesta Buku itu. Siap dah ada listing novel nak beli lagi. Cuma sekarang nie time nak kumpul 'pitis' ja. See ya kat Pesta Buku nanti.

Nota Betis:
-Hu..hu nak tukar background blog nie la....tapi.....malasnya nak godek2.
-Hati masih keliru....Semoga Allah mempermudahkan segalanya. 
  

 
Post a Comment