Monday, December 3, 2012

Sekali sekala membawa diri:kenduri kawin kat Pontian

Salam

Selamat Hari Isnin, Selamat datang Disember 2012, Selamat tinggal November 2012...selamat, selamat dan selamat

Pepagi dah lemau je rasa badan nie. Malam tadi sampai umah pukul 1.00 pagi. Bertolak dari KL 9.00 lebih + jem kat MRR2.....adus tu yang melambatkan perjalanan. Dah budget sampai pukul 12.00 tapi terbabas jugak. Sebenarnya menyeramkan jugak drive mlm2 nie sebenarnya...#memang dasar penakut.

Hari tu (dah lama dah pun) pergi kenduri kawin kat Pontian. Makanan memang best dan yang paling best adalah acar dia seperti gambar di bawah. Memang sedap dan Acik Alyn tak pernah jumpa lagi kat tempat lain. Bertambah-tambah makan sebab Acik Alyn nie kan pengemar acar buah yang agak tegar jugak. Like tapi entah bila nak dapat makan lagi....Orang Pontian tolong jemput saya makan kenduri yek :)


sedang menikmati makanan
Acar yang diperkatakan itu...Acik Alyn sangat suka
Post a Comment