Monday, December 17, 2012

Jalan-Jalan-Makan-Makan

Assallamualaikum

Selamat petang. Kat sini hujan lebat gle. Al-hamdullilah syukur di atas nikmat yang Allah berikan. Terajin update lagi. Bukannye nak habiskan stok2 cerita yang terbengkalai nie. Year depan, cerita baru dah. Tak moo update cerita basi...ngeeeeee.

Nie cerita pada minggu-minggu yang berlalu. Membawa anak buah+anak sendiri jalan-jalan. #padahal kene buli ngan anak buah sendiri yang terover banyak cakap.

Sebenarnya bawak diaorang jalan-jalan dan makan-makan kat Taman Gelora dan Tanjung Api je pun. Tapi yang penting mereka gembira.
 Me n Adam
 Amil yang banyak mulut sesangat.
Tengok la tu berlari ke tengah. Ada sorang lagik kakak dia tapi nan ado la pulak dalam gambo. Terjerit-jerit la kita nie memanggil dia. Siap cakap kenapa Cik Lyn tak cakap nak pegi pantai...kalau tak boleh bawak baju. Nak mandi. Itu pun basah dah seluar separuh. Budak-Budak!!!
 Yang kenit ni pun sama. Ala-ala havoc bila jumpa pantai.
 Pas tu pegi makan kat Tanjung Api. Memula nak makan kat Taman Gelora tapi sumenya dah yilek dah. Tu yang pergi sampai ke Tanjung Api. Not bad la.
 Ibu pun nak berposing ala-ala maut la jugak...ngeeee
Sabar menunggu makanan with my double-chin. Sekarang dah sapu FELINA tau..he....he. Nak kurus dan nak cantik jugak.

Nota Betis:
Chenta Hati.....try my best with my  ♥.

Post a Comment