Thursday, November 22, 2012

Sikenit MAQ

Salam

Sejak ada 2 orang kazen my sikenit nie menghabiskan cuti sekolah diaorang kat umah atok nenek...bukan main lagi dia. Asyik main aje maklum la ada yang melayan. Sekejap2 mintak dukung, sekejap2 main golek2, pendek kata macam2 la kerenah yang dibuatnya. Ibu suka hati aje. Bukannya apa...senang hati ibu nak menghabiskan stok2 novel yang dah lama tersadai kat dalam gobok tu sebelum nak menambah stok baru. 

Sekarang nie sikenit gian makan rambutan. Yang tak tahannya sibuk nak suap sendiri. Semalam Acik Alyn bagi kat dia...dengan bijik2 rambutan dia bedal. Petang2 pun kalau tengok ibu dah balik kerja sibuk ambik sendiri kasut dia nak ajak g berjalan. Kerna kasih ku turutkan....

 
He..he...basikal pemberian Kak Nina memang harus la pink kale'. Kak Nina dah dapat moto Vespa harus la basikal nie dapat kat Adam. Hentam je la. Dah orang bagi ambik aje....he...he.

Tengok la gambar tu, kazen dia sibuk nak bergambar dengan dia. Dia apalagi siap tolak orang tu. Geli hati tengok gelagat my sikenit MAQ nie. 

Nota Betis:
-Berseorang di office kerana sume orang berkursus di tingkat atas aje. Acik Alyn dah cukup kuota kursus 7 hari. #sedang memplan untuk cukup kan kursus 7 hari tahun depan.

Post a Comment