Thursday, November 29, 2012

Cha dah kawen

Salam

Selamat Pengantin Baru untuk Cha dan Cik Epul yang dah berkahwin pada tarikh yang begitu cantik kat Shah Alam. Dah datang petang sangat jadik pengantin pun dah nak pi 'shooting' outdoor. Mujurlah sempat angkat kening kat depan pintu gerbang. Kalau tau awal2 nak g outdoor cup-cup akak ambik gambar ngan Cha dulu. X de rezeki. Makanan memang thumb up sebab ada sambal jawa. Sedap.  2X tau tambah sambal jawa tu. Rendang pun sedap jugak :).

X dan pun jumpa kawan2 HSDG..tu aaa pergi kenduri lewat sangat. Jumpa kat FB je la. Rindu korang sebenarnya walaupun Jumaat tu dah naik HSDG sekejap.

  
Si kenit MAQ yang baru bangun tido.

Oleh kerana x dapat nak bergambar dengan perantin makan Acik Alyn ambik gambo perantin kat FB dia aje. Cantik sangat.

Anyway

Selamat Pengantin Baru
Semoga Berbahagia Selamanya.


 Nota Betis:
-Musim buah2an.....


Post a Comment