Tuesday, August 7, 2012

Cinta hati ibu

Salam

Hari nie dah 18 Ramadhan. Sekejap sangat.....huwaaa baju raya x siap jahit lagi. Sekarang sedang dalam proses menjahit baju melayu si cinta hati nie. Malas la nak beli sebab mesti susah cari kale' yang matching ngan baju ibu kan sayang. 

My lil sekarang nie makin lasak dah. Gigi dah tumbuh 3 batang, 2 kat atas dan 1 kat bawah. Pagi2 dah bangun...tido malam lambat dan bangun pagi awal sgt2. Pas tu selalu nak nangis nak ikut ibu pergi kerja. Ada hari tu siap guling2 kat lantai sebab nak ikut ibu pergi keje...alahai anak ibu nie. 

Semoga menjadi anak ibu yang soleh ya sayang. Luv u.


Nota Betis:
Next week nak g KL. Nak sopink. Dah macam2 plan kat kepala nie nak pergi mana...Yang pasti nak pergi GM Plaza Klang, JJ, Ampang Park n Fareeda Bangi. Semoga dapat la tudung raya......kalau tak de kale yang nak pakai bawal je la..

Post a Comment