Tuesday, July 31, 2012

Kecuaian sesaat

Salam 11 Ramadhan


Tamat sudah kursus Kesedaran ISO tengahari tadi....suke sebab kursus dah cukup 7 hari. Lepas nie dah tak payah nak susah2 fikir nak pergi kursus lagi.


Nak citer sikit nie masa pergi menghantar menantu kat Hulu Langat hari tu. Berlaku kemalangan. Syukur al-hamdullilah sebab x de apa2 pun yang terjadi kat kami orang melainkan kereta sahaja yang mengalami kerosakan. My kazen yang bawak kete....dia boleh tertido. Geram betul Acik Alyn. Masa pergi Acik Alyn yang bawak kereta, masa balik x bawak sebab Adam ngamuk sikit. Dah la kete my abah lak tu. Bengang jugak sebenarnya...iyala alasannya ngantuk. X kira la bawak kereta auto ke manual ke kalau drive sambil pejam mata memang la.....Dah la langgar kereta orang. Rasanya kalau x de kereta orang tu may be entah ke mana la kitaorang nie. Sebelum kejadian tu bukan main lagik bawak kereta secara laju2 di dalam hujan..ingatkan dia OK la. Kalau mengantuk tu bagitau je la mengantuk...bukannya x de orang lain yang boleh drive dalam kete tu.


Bayangkanlah 2 minggu my abah x de kereta......Susah tu disebabkan kecuaian yang sesaat maka terjadilah perkara yang tidak diingini. Kesimpulannya MENYUSAHKAN.



Post a Comment