Thursday, June 7, 2012

Ada aku kesah!!!!

Mengenang kisah lalu.......Walaupun Acik Alyn hanya 3 tahun bersama mereka namun Acik Alyn hapi plus+plus kerana mereka sekepala ngan Acik Alyn. See kat gambar. Nie gambar Jamuan raya Sepital Tahun 2010. Jangan la cakap Acik Alyn sombong sedangkan 'KO' tegur Acik Alyn pun tidak....he..he. 'KO' kenali la Acik Alyn dulu sebelum judge yang bukan2 kat Acik Alyn nie. Masalahnyer 'KO' sorang aje yang kata Acik Alyn gitu. Ada aku kesah....Orang lain OK what!!!Ke 'KO' jeles kat Acik Alyn....ha...ha


Ke sebab Acik Alyn malas nak dengar cerita2 'KO'. Tak payah la nak mintak simpati dengan orang lain atas masalah yang kita hadapi. Simpanlah selagi boleh simpan. X semua orang  akan faham dengan kita. Mungkin depan kita mereka seolah-olah simpati habis dengan kita tapi kita tidak tahu belakang kita mereka macam mana.


Lepas tu x payah la nak cakap macam2 kat orang lain....lepas tu cerita yang bukan2 tentang seseorang kepada orang lain supaya orang lain itu turut sama membenci seseorang yang lain. Faham x nie...berbelit2 kan. Acik Alyn malas nak layan k. Tak payah la cerita yang bukan2 kat Acik Alyn. Kita malas nak dengar. Biarlah....


Bukannya x suka tapi malas nak ambik port......dalam hati cakap ala tempat kecik gini pun ada macam2 'konterebesiiiii'. Acik Alyn nie bukanlah orang yang baik dengan orang nie, pas tu baik pulak ngan orang lain, bercerita pasal orang tu. Itu bukan Acik Alyn yek. Sori bebanyak!!!!






Nota Betis: 
Let go of all your: worries, past, toxic people, anxieties, anger, hate, stress and resentments so you can shine!
Post a Comment