Tuesday, April 10, 2012

My Selasa

Selamat hari Selasa. Bestnya esok cuti...Tapi kan sejak tukar kat sini, hati asyik gumbira aje. Tenang sesangat. Mungkin dah x tengok 'orang tu' kot. X sabar nak menunggu Jumaat nie. Ada trip ngan family. Ada orang banjer jadik on je la. Nanti mau photog banyak2. Gian sangat nak berphotog nie. 

Start Jumaat lepas, Acik Alyn dah menyarung kembali sport shoes. Dah lama sangat tak menyarungnya. Kat sini setiap petang Jumaat ada aktiviti. Minggu lepas ada aerobik, minggu nie may b ada poco-poco pulak. Harap2 dapat la turunkan berat badan nie ke berat badan impianku. 

Kita takkan tau keupayaan dan kelebihan kita selagi kita tak usaha lakukan setiap sesuatu itu dgn bersungguh2. Kita juga takkan sedar kelemahan kita kecuali selepas kita tak berupaya menghadapi sesuatu. TAPI... kelemahan bukan alasan untuk mencabar keupayaan dan mencipta kelebihan andai benar2 berkehendak kan!! (",)-from Puan Suzana Ghazali.
Post a Comment