Friday, February 10, 2012

Motivasi untuk myself

:: jgn bersedih, jika tiada seorang pun yg membantu anda..
:: jgn bersedih, jika ada yg telah menyakiti anda..
:: jgn bersedih, jika ada yg telah menghina anda..
:: jgn bersedih, jika anda di timpa masalah & musibah..
:: jgn bersedih, jika anda rasa kesunyian..
:: jgn bersedih, jika orang yg anda sayang telah tinggalkan anda..
:: jgn bersedih, jika sesuatu perkara membuat anda rasa gelisah..

~ Allah telah berfirman dengan jelas di dalam Al-Quran bahawa Allah tidak akan sekali-kali menguji hambaNya diluar kemampuan hambaNya... la tahzan, sentiasa ingatlah akan pencipta kita selalu... 



Al-hamdullilah syukur diberi kekuatan untuk melakukan ini. Saya mahu yg terbaik. Semoga segalanya akan membuahkan hasil dan Allah akan merahmati segalanya. Di harap saya sentiasa di bawah lindunganNya selalu ♥♥. Bersabar dan tunggulah hasilnya....

Akan berusaha sedaya yg mungkin....doa akan sentiasa mengiringi. Terima kasih family yg sentiasa berada di belakang saya ketika saya senyum dan menangis. Semoga Allah akan sentiasa mengiringi saya dengan rahmatnya di setiap langkahku ♥♥ — at Lotus Apartment.


Andainya satu hari nanti apa yang aku rancangkan dan impikan tidak berjaya sekurang2nya doaku akan dimakbulkan oleh Allah. Itu pun aku sudah cukup bersyukur. Sampai masa itu aku akan redha seredha2nya.....harapan aku cuma satu ----semoga dia sentiasa di landasan yang benar dan betul-------



Post a Comment