Saturday, February 18, 2012

Harap settle sebelum waktunya

Semakin mau posting, semakin banyak la plak keje kat office. Biasa la tu, bulan depan lagik banyak keje. Minggu depan misi nak mengajor orang yang akan menggantikan tempat aka mengambil alih sume kerja yang akan Acik Alyn tinggalkan. Ada lebih kurang 2 minggu aje lagik yang tinggal untuk menyetelkan sume keje2 yg ada. Harap2 sempat la nak settlekan semuanya.

Pas tu nanti sessi menghulur tangan memohon maaf kat sume orang...hu..hu. Confirm mengalir pye air mata Acik Alyn nie, maklumlah Acik Alyn nie kan cenggeng. Cepat sangat nak mengalirkan air mata. Marah pun menangis tau. Oh my office mate, nanti jangan buat jamuan untuk Acik Alyn yek tapi hadiah Acik Alyn mau. X moo la nak berucap bagai kat depan Pengarah...malu..he...he.

Ala kalau Acik Alyn x de kat Unit Pentadbiran tu sunyi sekejap aje..entah2 pengganti Acik Alyn lagi havoc dari Acik Alyn, sapa yang tau. harap2 korang x lupa la kat akak korang yang sorang nie....oppppss Facebook kan ade.



Nota Betis:
-Aku ikhlas yek...jgn ragu2.
-Rindu Adam la sgt2.
Post a Comment