Monday, November 14, 2011

Ibu rindu ♥ lagik

Hari ni Acik Alyn kene wat verifikasi stok. Dah jadik tugasan setiap tahun kat stor perubatan. Yang peliknya asyik nama Acik Alyn aje yang naik, dah 3 tahun berturut2. May be rezeki kot...

Berpinar bijik mata kalau nak verifikasikan ubat2an yang bermacam bagai tu. Tapi nasib baik hari nie kawtim ngan Kak shikin Acik Alyn dapat verifikasi aset bukan perubatan..lega sikit. x la banyak sangat. Tadi dah buat sikit dan esok sambung lagik. Lagipun Acik Alyn nak p kursus Jumaat nie, takut tak sempat nak siapkan semuanya.

Asyik2 rindu anak aje.....sesungguhnya rindu sangat nie nak dengar Adam nangis dan gelak. Adam, maafkan ibu ek, ibu x balik jenguk Adam minggu nie...ibu kene pegi Kursus. Next week ibu balik yek sayang. Adam jaga diri baik2 doq ngan atuk ngan nenek tu ek.

Adam.....anak sayang ibu. X pe orang tu buat kita cam niekan. Adam, ibu doakan orang tu berubah....really hope sangat2. Semoga kasih sayang kita berpanjangan.

Nota betis:
-Apalagi yg budak tu nak ngan aku...please la jgn ganggu aku lagi. Kan aku dah bagitau kalau aku rasa aku nak maafkan ko aku akan maafkan, jangan la risau dan berhadis bagai dengan aku......Please la!!!!!
Post a Comment