Tuesday, April 19, 2011

Terapi minda

سْــــــــــــــمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْـــــمِ

Assallamualaikum
Minggu lepas memang sepanjang minggu MOOD Acik Alyn ke Laut Teluk Cempedak....jadik Acik Alyn telah berjaya mengkhatamkan 2 novel. 

Memula Acik Alyn baca novel M.A.I.D. Cerita dy memang best. Sampaikan acik Alyn gelak sorang2. Pas tu senyum2 menghayati watak Noorul dan Mr.F. I like wei.

Lepas tu Acik Alyn baca plak novel Aku yang kau tinggalkan. Novel nie sedih sikit. Meleleh air mata Acik Alyn baca novel nie memikirkan pengorbanan yang telah dibuat oleh Nia untuk Zaril Ikhwan.

Acik Alyn x kesah pun orang nak kte ape. Dah kertu pun still baca novel ke?. ala kalau dah minat tu memang dah x boleh nak elakkan. X sume orang suke bce novel. Tapi sekurang2nya Acik Alyn boleh release tension ngan baca novel nie. Tak sabar nak pergi Pesta Buku Antarabangsa yang mula Jumaat nie. Ada siap listing novel yang nak beli.


Nota Betis:
*Kenapa la "si bangang" tu sibuk pasal life aku. Life aku ikut suka aku la. Sesungguhnya aku benci sangat. Tolonglah jangan nak jadik bz body sgt. Jaga life sendirik sudah la.
*Adik gula tu wujud tau...*___*
Post a Comment