Tuesday, April 12, 2011

Makan sup d tengahari buta

سْــــــــــــــمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْـــــمِ

Assallamualaikum

Hari nie ubah selera sket makan tengahari. Makan sup kat sebelah balai polis Kg Abu Bakar Baginda. Ikut bebudak nie g makan kat sne. Esok katenyer nak makan kat Sup letup lak. Macam2 sup ada kat sini. Acik Alyn makan nasi putih ngan sup daging je pun.... Ok jugak. Sekali sekala layan selera. Kalau x asyik makan kat kafe sepital je...naik buhsan. Kalau dapat makan ikan keli bakar macam kat depan sapura tu bestnyer....terliur lak nie.
 




Nota Betis:
 *Baca novel M.A.I.D lak sekarang :)
*X perlu pun sikap 'ambik berat' tu. Bukannyer nak berlagak tapi aku rse ianya x perlu la sesangat. Kenapa sekarang?
Post a Comment