Monday, April 18, 2011

Hari ini dalam sejarah

سْــــــــــــــمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْـــــمِ

Assallamualaikum

Hari ini dah la hari Senin, pastu pepagi lagik dah hujan....Mood MALAS tu meme' la melanda diri. Tapi gagahkan jugak diri nak ke off. Benda nie memang teringat sejak dari minggu lepas lagik tapi alahai TERLUPE.....dah pepagi tadi carik bala la. OMG maman untuk kursus tu. Acik Alyn sampai off je terus capai buku n call suplier tu. Oh alangkah hampanya hatiku dan ramalanku benar belaka. Terkujat jap. Rse macam dah x de perut dah Acik Alyn ari nie.
Akhirnya setel jugak walaupun dengan seribu kepayahan. Kene marah pun sama jugak. Moral of d story...berhati2 buat keje. Check list n follow up tu perlu wei.

"senyum dalam kesedihan"

Nota Betis:
*X perlu sume tu...yg sudah...sudah lah
Post a Comment