Thursday, March 10, 2011

X boleh nak buat suka


سْــــــــــــــمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْـــــمِ


Assallamualaikum

Nie edi-c luahan perasaan.

Membenci orang tu x baik kan?..Tapi masalahnya sekarang Acik Alyn amat membenci ada la orang tu. Sampai dah x leh nak wat2 suke dah. Entah lah why tahap peratusan kebencian tu dah sampai ke tahap yang paling maksimum. Dah la orang itu hidup di sekitar kehidupan Acik Alyn....fuh bencinya. Agaknya Acik ALyn nie lahir dalam bulan Mei...orang kata orang yang lahir dalam bulan Mei nie keras hati+degil. Tolonglah Acik Alyn dah x moo tengok muka dy lagik. Bukan Acik Alyn sorang je, kawan2 Acik Alyn pun sama.




Bro x kan wat survey sampai 2 minggu kot....buek. Hari tu Acik Alyn wat sekejap je. "Kuman seberang laut nampak, gajah depan mata x nampak"....ada ke peribahasa cam nie ek. Cam tu la situasinya sekarang ini.

Nota Betis:
*Sok kne g Kursus ISO plak..mencinye.
Post a Comment