Thursday, March 17, 2011

lemak yang diternak telah mengeluarkan hasil


سْــــــــــــــمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْـــــمِ

Assallamualaikum

Ye..ye dah Khamis dah. Hari nie berbaju batik pepel ke office. Kne tambah lagik koleksi nie....rse sikit je. Memang dah jadik kebiasaan Acik Alyn mengikut perintah akan memakai baju batik setiap hari Khamis sejak dari dolu2 lagik. Dah terbiasa. Kalau kat BA, Mindef Acik Alyn n d gang siap ada uniform lagik. Maka pada hari tersebut kitaorang ramai2 akan memakai baju sama....Windunye saat itu. Kat cni, amalan itu x de macam kat sane wei...X berape nak berkesan. May b dolu Acik Alyn keje Kementerian kot, la ni keje Sepital. Janji Acik Alyn buat.

Acik Alyn tengah risau+memikirkan cara nak turunkan berat badan Acik Alyn yang telah menaik ini. Tolong la!!! Lemak2 yang diternak telah menampakkan hasil sampaikan ade yang bz body tegur Acik Alyn. "I tengok U dah ber+ gemuk".....ha...ha apalagi Acik Alyn bengang gle beb. Selamba je si bz body tu tegur Acik Alyn n siap suh Acik Alyn p jogging lagik. Ish...ade jugak si bz body nie kene pelempang free jugak nie.

Acik Alyn tau Acik Alyn dah b+ gumuk sebab Acik Alyn timbang tapi jangan la wat Acik Alyn g2.....Kalau member2 Acik Alyn tegur Acik Alyn no hal pye tapi si bz body nie. Acik Alyn x ske la!!!!!

perihal gambar----------> Acik Alyn sedang berusaha untuk menampakkan kebujuran muka..he..he

Nota Betis:
*try hindari dari perkara yang bukan2. Biarlah apa orang kate.....
*Ada sesuatu yang ingin dibuktikan. Tunggu la sampai masa i2. Semoga aku akan berjaya.
*Aku rse x perlu la ko membanggakan sesuatu yang tidak ko miliki bcoz gue x heran pun.
*Hati ini telah terubat cume kene selesaikan aje.
Post a Comment