Wednesday, March 23, 2011

Hot Belon

سْــــــــــــــمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْـــــمِ

Assallamualaikum

Acik Alyn nak cer citer tentang kesedihan Acik Alyn menuju ke Hot Belon Putrajaya ari tu. Acik Alyn p hari Ahad selepas Acik Alyn p Plaza Shah Alam sebabnya budjet bagus je n bagitau acara dy habis kol 9 la....sempat lagik nie. Maka bergegas la kami ke sana. Dalam perjalanan ujan je.... 

Di pendekkan citer kami sampai jugak ke sana. Ingatkan banyak sangat la belon panasnya. Hampe+hampeh x doooo apo dah. Belon satu abuk tu x de. Terlepas la hajat nak berphotogedik ngan belon doremon tu. Upenyer akak office cite, masa dy p pagi tu pun dah x byk belon pun. Acik Alyn tye dy" kak ade belon doremon x?". Akak office cakap "Mne ade". Adoyai hampa hatiku. Maka sesungguhnya taun depan kne p awal2 la jgn last minutes....kan dah rugi. Tapi patutnya pihak penganjur kene la tulis acara tu habis pukul 7.00 petang ke jgn la tulis pukul 9.00 malam, bukannya pe kalau orang yg jauh2 tu datang kan sia2 aje. Acik Alyn nie dokek je n terpaksa redha....ngeeee


 Dapat la jugak gambo ngan benda alah nie....

 Posing2 jap sebelum balik ngan keciwanya:(
 [Gambar di atas menunjukkan mood kerinduan ngan MINDEF]

Nota Betis:

*Akak, lupakan aje  orang i2. X yah dah nak bazirkan air mata untuk orang yg tidak berguna seperti dy.  Kesimpulannya BUAT BODO. May b ada hikmah sebaliknya. X pe may b seorang yg dah x sayang kat akak tpi kat tepi akak ada lagi orang lain yang sanggup sayang dan bersusah payah demi akak. B strong k.
Post a Comment