Tuesday, February 1, 2011

ujian kecil untuk ku....


Assalamualaikum

Al-hamdulillah hari ini dah 01 Februari 2011. Sekejap je masa berlalu. Ada beberapa bulan je lagik nak menambahkan lagi (+1) di angka tarikh lahir. Terasa ketuaanku…ho aloh la.

Sebenarnya dah 2 hari aku mc…deman+batuk+selsema+malas g keje pun ada jugak. Dah tahap kronik dah nie. Orang kata kalau sakit akan terhapus dosa2 kecil kan...Tapi gembira sebab esok nak balik ke kampong, menghabiskan cuti CNY kat sne.


Banyak benda nak buat kat kg….nak g bukit Gambang, nak g men bowling, nak g sopink, nak g jalan2 kat pantai…ish macam2 lagi la. ngeee...boleh ke wat sume 2...
Untuk adik2ku yang berada di Johor itu, jaga diri bebaik di musim banjir ini. windu ngan baby Zafrina nie......Cik Lyn  dah belikan baju come2 untuk Zafrina tau...muah...muahhhhh


Post a Comment