Tuesday, February 8, 2011

Tali pusat simpan sekali.


Assalamualaikum

2day tenet ku laju sket……ala sket aje. Kawan2 sarankan tukar ke Maxis, ish OK ke ekkk? Hari nie hati berbunga2 tapi kan cme berbunga lalang aje….ble la nak berbunge2 bunga ros plak. Farmville pun dah leh men…ngeeee, maklumlah die-hard-fan. 

Baru lepas tengok citer ‘Hani’ kat TV3. Sian kat Hani tu…memang la setiap ibu bapa nakkan yang terbaik untuk anak dy orang kan. Macam mak ayah aku jugak mahukan yang terbaik dalam hidup aku dan adik2 aku. 

Aku cukup bersyukur sebab dapat adik beradik yang best sesangat n amat memahami. Mak aku kata tali pusat masa kecik tu kne simpan setempat, jadik anak2 akan sentiasa bersatu. Itu petua mak aku la. May b betul kot sebab walaupun kitaorang adik badik dah ade family memasing tapi ikatan kefamilyan di antara kitaorng tetap utuh. Hapi selalu. Al-hamdulillah harap sampai ble2 la macam niekan.

Masa g Sunway ngan Mak, deq La, dadie n Baby Nina

Mak ayah aku memang rajin la datang ke umah anak2 dy. Kejap2 ke Jay Bee la, sebelum ke sana singgah dulu umah adik aku kat Segamat tu. Kalau hala ke Kuala Selangor lak, singgah dulu kat umah aku. Nasib baik one-way aje. 1 segamat, 2 Jay Bee, 1 Kuala Selangor dan aku+deq La kat cni. Maklum la kat kg cme tinggal mak ayah aku ber2 aje. Tu yang kadang2 risau jugak….mujurlah jiran2 pun dekat2 aje…orang Felda. 


Lirik Cinta Matiku – Sixth Sense

Akan ku biarkan dirimu
Merasuki hidupku
Akan ku biarkan cintamu
Meracuni hatiku
Kerna cintaku terlalu gila
Kepadamu ku yang cinta
Kerna diriku tak pernah bisa
Hidup tanpamu
Jangan pernah tinggalkan diriku
Jangan lepaskan aku
Walau setengah detik hidupku
Kerna cintaku terlalu gila
Kepadamu ku yang cinta
Kerna diriku tak pernah bisa
Hidup tanpamu
Post a Comment