Thursday, February 17, 2011

hery dan hari jadinya yg ke 15


سْــــــــــــــمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْـــــمِ

Assalamualaikum

Minggu lepas bersamaan ngan aria pa ek……khamis 10 Februari aku telah dijemput oleh Puan Yaya ke majlis ari jadik asbennya yang ke 15 tahun…..15 ke? Diaorang wat majlis tu kat Flaming Steamboat kat Danau Kota. Punye la lama x ke sana sampai sesat aku mencari tempat tu. Sori aaaa lambat sampai tapi aku dah sms bagitau kan. Ada la orang yang ungkit2 aku nie asyik2 dtg lambat je. Wei baru 2X je.
Makanan memang la best. Kalau x caya masuk halaman sesawang diorang nie. “All u can belasah”. Kesian kan ade orang x lalu makan sebab dot……dot dy  x de tapi ada gak yg terlalu makan sangat. Sape tu? TET!!!!!Beza kan mase makan kat Fisherman n Flaming…he…he


Tiup ‘kek’ big apple aje
 Kami
+Syafiq+Syarul+Am+Hery+Nughul+Me+Awe+

Nota Betis:
*Se mau p holiday la….otak dah sesak
*Terkilan rasa hati dgn orang di sebelah sne….Xkan semua perkara x nak ambik tahu. Kekadang bengang gle sesangat. Biorlah. Rupenye hati mereka x payah susah2 la nak jaga. Mereka kan semua nyer tak tahu…sket2 x tahu.Entah apa yang tahu aku pun x tahu…. *_____* dan x mooo la ambik tahu lagik pasal apa2 pun tentang mereka.
*X yah pujuk2 la…..nak bergurau 2 agak2 la. Ingat orang nie x de hati dan perasaan ke. Kne g anto kursus cara2 menjaga hati orang.
*Jgn dera hati dan perasaan sendiri.
*Tahniah ek dah tunang, ingatkan jadik bujang 4ever. Aku sentiasa doakan kebahagiaan ko sampai ble2. Aku tetap ngat ko. Ngat tu…….

Post a Comment