Monday, February 28, 2011

bee happy


سْــــــــــــــمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْـــــمِ


Assallamualaikum
Ala.....hari Ahad dah berakhir. Pagi sok kene wat rutin harian cam besa. 
Tadi tengok citer perempuan kat TV2.  Best jugak citer tu. Penuh dengan pengajaran yang harus dijadikan sebagai panduan. Padan la citer tu menang anugerah kat Anugerah Sri Angkasa baru2 nie. Mantap lakonan Dira.
Berdoa semoga Acik Alyn pun tabah macam Dia Nur tu ek. 
Pagi sok Isnin......harap2 x la mad monday, mau hapi2 aje walaupun................tet. Tapi x apelah semuanya kene berjalan seperti biasa. Buat keje cam biasa, tunaikan kewajipan cam biasa.
Plan 10 tahun tu mesti diteruskan. 10 tahun yang dah lepas dah ada kemajuan, maka 10 tahun akan datang mesti berusaha untuk mencapainya. Kejayaan itu bukannya mudah untuk digapai. Mesti ada banyak cabaran dan jadikan pengalaman itu sebagai titik tolak untuk mencapai semua yang diimpikan.



Nota Betis:
*Banyak perkara yang nak diselesaikan....tidak boleh tidak kene selesaikan jugak walau apa pun yang terjadi.
*Ada hati yang x suke!!!!
Post a Comment