Wednesday, January 26, 2011

Sudah jatuh di timpa tangga....

Assalamualaikum

Line BB aku sekarang nie entah nape…time tgh malam baru nak KO OK. Naik hangen gak aku….tapi masih ditahap kesabaran yang terkawal.

Lately bengang habis ngan ‘some one’. Belum apa2 dah kepochi dalam idup aku. Ish ada jugak jalang yang macam tu…tapi dah nama pun jalangkan. X kan lari gunung dikejar kalau kau nak sangat la kan…..Ampun. Fikir la habis2. Sanggup ke hidup dalam tiada keredhaan. 

Pada pendapat aku kan orang yang macam tu memang sanggup buat apa saja untuk capai kepuasan untuk diri dia. Tak pe la, nanti aku orang pertama yang akan ucapkan tahniah dan lepas tu ucap takziah pulak…he…he.

Berapa kali nak bagitau ekkkk….dah x best doq kat “O”  tu. Dah x boleh la…..dah cube pun tapi dah x boleh!!!!! Tolong la aku nie…..Aku nie susah nak benci kat orang tapi tu la kalau dah benci sekali tu benci terus2an. Buat keje pun dah macam x ikhlas dah. Asyik nak marah2 aje…salah sket nak marah orang. Habis la reputasi keje aku….!!!!


Nota Betis:
*nak abiskan bace sume novel2 ku la….Minggu nie nak g beli lagik kat Karnival Karangkraf.
*Indah khabar dari rupe…dalam keadaan dan saat genting nie aku terpaksa la terima jugak.
*Fikir lagik pasal nak posting ke Kuantan…..100% nak la sekarang nie. Moga tercapai. Ingatkan nak tunggu tukar Ketua Perkhidmatan…harem x de pung. Ble nak nek pangkat lagik nie? Kne cepat2 apply..Usaha tangga kejayaan. Sambung study dah x la kot….otak tahap tepu.
Post a Comment