Friday, January 28, 2011

Luka itu amat pedih sekali

Assalamualalaikum

Sebenarnya tengah bengang gle ngan seseorang yang telah membuat hati ini amat terluka yang amat sangat2. Hanya Allah sahaja yang tahu. Seseorang yang telah menghina my family, mak ayah aku sekali. Terkilan sangat2 dengan perangai dy. Aku amat benci orang yang hipokrit…berpura2. Aku pun tak tahu la kenapa dy boleh buat aku sampai macam tu sekali. Salah sendiri memang terang2an depan mata tapi masih mencari silap aku. Macam2 pulak tu sampaikan aku dah x mampu lagi nak keluarkan air mata. 

Di dalam situasi ini pun dy masih hantar SMS kat aku dan bagi tau harap kite bersahabat sampai ble2. Sorry 2 say…NO…NO. Aku x de kawan dan akan anggap dy x pernah pun jadik kawan aku. Memang aku benci dy sampai ble2. Setahun bukanlah satu jangka masa yang pendek untuk segala2nya. Hinaan dan tohmahan dy dah cukup untuk aku membenci dy selamanya selagi aku bernyawa.

Bukannya aku x cbe untuk memaafkan dy tapi sesungguhnya dari dasar hati ini aku x boleh……memang x boleh sangat2. Harap faham. X payah la nak sambung ikatan persahabatan i2. Bagi aku semuanya dah x beerti lagik.


Credit 2 pcik google.
Post a Comment