Wednesday, December 8, 2010

sedih lagik

Salam
hari nie hari ke-2 dalam tahun baru....tapi hati Lyn amat sedih sangat2. Sedih mesti bersebab kan...nak kate telebey emo pun tidak jugak. Tapi kalau  dah orang buat kite macam nie mesti kite rasa amat terkilan kan. Rasa dah x tersapu dah nak lap air mata. . Kat hati nie cume 1 aje...Semoga Allah akan tunjukkan kebenaran sebab Lyn x nak la doa agar pintu hati orang tu terbuka. Cukup2 lah apa yang orang tu buat kat kte. Rase macam nak balas aje tapi.........
Post a Comment