Tuesday, November 2, 2010

ngape ske tulis blog

Salam
Ngape ske tulis blog....pertama2nya dapat luah perasaan, x kisah la orang nak bce ke nak kutuk ke ikut kita la kan sebab i2 blog kte. Pas tu jugak dapat bercerita tentang aktiviti seharian kte. X kire la walau hanya sekadar g makan kat kedai mamak @depan umahkn.... Boleh jugak wat kenang2n sampai anak cucu cicit. Kne plak mcam aku nie memang berjenis yang ske berjalan n berphotog..ngeeeee. Sekurang2nya ada jugak tempat nak masukkan gambo2 tu walaupun mke x lawe mne di tambah ngan ketuaan usia nie. Apa aku pedulik. Aku x kesah pun kalau orang x folow memfolow blog cinonit aku nie, sekadar buat gembirakan diri sendiri. Yeezaaaa. Pas tu aku nie jenis pembaca senyap2. Ske tengok blog orang len yang come'lote' tuh...i like.



Nota Betis:
*Semalam pepagi dah kne panggil ngan TP...mood monday wooo, mencke my face..he..he
*+ keje lagik dalam my senarai tugas...mencinyer
*Kne wat jugak walau rse unfair. Dah tu spe yg nak wat.
*Dislike satu mamat poyo@office...pleaze lah :(
Post a Comment