Tuesday, November 30, 2010

Dia sangat cantik-part 1

Salam
Tenet sungguh slow+ly sesangat. Naik fedup tol nak update citer. Tu yang buat by part.

Fuh Nughul amat cantik sangat di hari pernikahan beliau pada 13 November yang lalu. Aku g ngan Faizah. Sory la kekawan ek (Am+Na+Afdal+Eda) sebab tunggu aku sekejap je lama sket kat port biasa kita menunggu i2. Ala lewat sekali-sekala pe salahnya kan......Cume sekali aje....*_____* ngeeeeeeeee.
Ade ke patut Am paksa pakai baju biru.....nak sedondon ngan Nughul katanya. Terpaksa la pakai baju rambu ramba aku tu. :)

"Selamat Menempuh Alam baru buat Nughul n Zuhairy"

++bunga pegang dy sangat cantik...rse aku pun macam nak nikah sekali lagik sambil memegang bunga tangan seperti itu...larikkkkkkkk++

sambung nanti lah ek.

Nota Betis:
*sonoknya hari minggu lepasa ble mak+abah+dadi+baby Zafrina bertandang ke umah. Puas g jalan2. Seb 
  baik Zafrina x meragam.
*Buhsan gle tahap gaban kat office. Entahlah nape? Memang x de mood sesangat.
*ish x perlu la!!!!!
*mau cari games tutup botol la...kne carik balik CD tu....
*gembira jumpa my frendz NoorAily via muka buku.
Post a Comment