Thursday, November 25, 2010

Cukur Jambul NurZafrina Adriana

Salam

Majlis cukur jambul Nurzafrina telah diadakan pada 06 November 2010 bertempat di kediaman mak abah aku kat kampung. Kenduri tu dibuat lepas Isyak....tapi masa tu hujan lebat sangat. Memula takut jugak orang x datang tapi al-hamdulilah bila menjelang pukul 9.00 malam aje orang dah ramai. Amin. Walaupun hujan lebat namun nilai kemasyarakatan dan kekampungan itu masih tebal di kampung aku nan tercinta nie.

 Budak kecik comel yang diraikan dan dicukur jambulnya. Cute x gaun tu? Satu hari jalan cari gaun yang sesuai untuk Zafrina nie. Last2 jumpa kat Flea Market Subang Parade. Menangis sakan si comel nie malam tu.....macam tau2 aje jambul dia akan hilang *_____*

 
 Gift untuk tetamu. Aku ngan Deq La beli kat Sayang You@Semua House. Isi perut jajan beli @Cowboy. Mak aku la sibuk2 suruh bagi isi lagik macam2. Layankan aje la.

Bunga rampai segera....ambik daun pandan n bunga kertas yang mak tanam.



Baju Merah Sidah+Baju Biru Deq La
niela tukang basuh pinggan dan mengemas rumah malam tu...ha...ha
 
 
Terima kasih kerana hadir. Lain kali datang lagik ek ke rumah No. 109
 
 Si nakal dan kuat men games "Muaz n Adik Ogy"

Tuan empunya blog aka cik kepada si comel -"Cik Eilyn"
eeee 
mana plak si ibu Zafrina nie ek
:
:
:
:
:
:
:
:
:
 
adik aku yang nme glamernya "DADI"

Kitaorang dalam family memang ad nama glamer aka nama timang2an memasing. 

1. Arbaiyah - panggil Eilyn (ubah eja sket bagi cam nama orang putih)-----------> aku la tu
2.Mohd Rezal - panggil Rizal (x le beza sgt)
3.Nor Saudah - panggil Sidah
4. Zuraidah -panggil Dadi
5.Hairul Nizam -panggil Erol tapi member2 dy panggil TORA
6. Norfadillah - panggil Deq La sebab bongsu

Orang selalu tanye "nape nama ko panggil gtu?"
Aku akan jawab "dulu2 darling tapi kan dah besar2 takkan nak panggil darling lagik kan...sebab  tu yang panggil Eilyn aje"

Agak2 logik x?
 

Nota Betis:
*adui malam tadi x leh tido. Pegi off ngan mamum sebab hanya tido 2 jam sahaja...hu...hu
*makan Ayam Penyet@Bangi lagik. X bosan2
*Hujan lebat.
*

Post a Comment