Monday, September 6, 2010

Lompat........

Salam
Tingat kat Paan n Iena….
Disatu pagi di dalam Office:
Kak semalam kitaorang g Pasar Ramadhan UNITEN. Ada orang tu jual kuih lompat tingkap.
Aku: blur sekejap…..[wait…wait]
Wei bukan lompat tingkap la, nama kuih tu LOMPAT TIKAM.
Lawak sekejap…..ngeeeeeeeee
Tingat kat diaorang lah bulan pose nie dah 2X aku beli kuih Lompat Tingkap Tikam nie. Sekali beli mse kat Pasar Ramadhan Stadium Kuantan tapi kan x sempat makan pun. Letak kat fridge kat kampong…..lupe lorrr. Semalam tingat tu yang singgah Puchong g beli kat kakak Kelantan tu…urmmmm sedapnye. Tapi x ske yang warne me’ah tu, pulut dy memang buang.

 

Nota Betis:
*Nak tukar my streamyx ngan berukband lah plak…
*Start cuti Rabu sampai Ahad next week, raya la katakan.
*ish meluat ngan dy…..

Post a Comment