Thursday, August 26, 2010

Sessi bungkus membungkus


Salam
Majlis berbuka pose anjuran “BAHAGIAN PENGURUSAN” sepital telah diadakan semalam bersamaan ngan 25hb Ogos 2010. Pagi2 lagi kami orang merewang. 1st kamiorang bungkus buah epal+limau yang di sponsor oleh Enzo Kopitiam. Siap bersila bagai kat meja aku….memang gaya rewang kat kampung2 aje mse kenduri. X kan nak sessi bungkus membungkus kat dalam pantry plak, nanti bising Pentadbiran x de orang. Dah la bercakap pun x buggy….nek tensen tol. Tapi ada kamiorang kesah!!!
Lepas tu kitaorang bungkus kurma plak yang jugak telah disponsor oleh Kedai Gift 2 U. TQ kat sponsor2 untuk majlis berbuka pose anjuran “BAHAGIAN PENGURUSAN”. Bahagian Pengurusan ke?? Patut nye kne tukar nme Unit Pentadbiran. Kekadang bengang jugak asyik admin aje….yang tumpang nme Bahagian Pengurusan tu ada pelbagai Unit. Kita wait n C jamuan raya plak….. Ala agaknya Unit Pentadbiran x de keje kot, Iya la asyik banyak bercakap aje J dah deal ngan orang nak buat cam ne? Lepas nie kne belajar bahasa isyarat la plak kan. X leh cakap+x leh makan kat meja+x leh bce paper, pas nie apalagi ek?
Al-hamdulilah majlis tersebut telah berjalan dengan lancarnya…tunggu next jamuan raya plak. Apa kisahnye lagik?

Nota Betis
*Al-hamdulilah dapat RM500 untuk $ raye….syukran
*De majlis berbuka pose ngan geng office petang nie kat MAEPS.
*X siok sebab Cik Dayang n krew dah pindah tempat…jauh la dari kami orang nie…sabar bebanyak ek
 
Post a Comment