Wednesday, May 12, 2010

hu..hu

Salam
babap karang, dah lme x hapdet blog ekkk
byk sgt aktiviti
*ye ke*.........ngeeee
asik ngan FB aje
tu yg blog terabai

minggu nie minggu bz
sabtu ahad bejln aje
sabtu g picnic ngan geng pengembaraan
ahad plak @perak kazen kawin
*cerita ceriti next entry aaah*

nak dijadikan cerita
peristiwa hari isnin 10.05.2010
huwaaaa.......
pepagi lagik aku dah sms kak lela
bagitau aku EL
sebab
sakit perut 1 family
tahap kronik x tido 1 mlm
akibat mkn kenduri tu lah
puas la berulang-alik ke umah kecik

TERKEBETULAN
ramai unit mate aku yg cuti n ambik EL
tinggal 3 orang je@office
pk pye pk
aku deside nak g keje
time 2 dah pukul 9 dah
iyalah malas aaah
nak layan isu-isu berbangkit nanti

maklum aah keje@admin
semua mata memandang
buat baik x penah dipuji
buat nakal sket habis orang ngat sampai ble2
tup2 aku sampai office je
keluar memo
[AMARAN TENTANG CUTI KECEMASAN]
untuk staff Unit Pentadbiran
fuh seb bek aku dtg keje jugak ari tu
walaupun dengan keadaan yg tidak mengizinkan
nasib badan la......

gambo kat bwh x de kne mengene pun
ngan cerita kat atas
nie adalah gambo mse balik ke hometown
bulan lepas
pgi ECM jale2
cuci mata abiskan RM..ngeeeee


Nota Betis:
*why?
*x ske sgt ngan dy aaah...meluat+menyampah
*x yah aa nak besarkn isu 2....aku x heran pun sebenarnye, TQ atas tanda ingatan
*bukannyer terus nak lpe tpi keadaan yg memaksa ku buat cam 2...entah aaah!!!!
Post a Comment