Thursday, May 6, 2010

aku lagik.....!!!!

Salam
Adakah anda melakukan kerje anda dgn baik?
aku sedaya upaya akan
selesaikan keje aku....
bz camne pun
aku buat keje aku sendiri
x suh2 orang
photostat ke apa ke
sume buat sendiri
sian jugak kat orang len
banyak keje memasing
iye le pengalaman lalu mengajar segalanya

tadi@office
atuk sudah mau + 1 keje lagik
aku boleh buat
cme aku x mo la
urusan direct ngan jbtn
mau pecah kepala otak aku
kne kire roster sendiri
x mooo.....
oh cik yanie selesaikn ekkkk baru serah kat aku
sib bek atuk faham
siankn kat aku...
tapi x pe la
may b ade hikmah sebaliknya

tapi kn tadi
aku blur sekejap

ngape Mr D panggil aku
bermeetingan sekali
ngan dy, Puan Halema n Puan Zah
confius jap
sbb benda2 tu sume

x berkenaan pn ngan aku
...
ish...ish...ish

dah le 2day de orang dajalkan aku
pot..pet jap la
hangin aku
mesti de konpirasi nie
marah jap :(


Nota Betis:
*ble le hamba Allah tu nak change......menanti ngan penuh kesabaran
i want miracle
*litte angel from paradise.....
*esok dah jumaat..yeehaaa
Post a Comment