Saturday, April 17, 2010

x salahkn...

salam
fuhhh..minggu lepas minggu yg mencabar
ketahanan kesabaranku
sampai seliparku dah melayang laaa
tanda protes
[BENGANG]
yang teramat2 sgt
x buat salah buat pun salah
kne plak boss kecik pakse2
sampai akhirnye boss besar (atok le)
panggil mengadap dy
(walaupun ari2 aku ngadap dy)
selalu aku yg g jupe dy
tapi ari tu dy yg panggil aku
suspen jugak orang tue nie panggil aku
aku memang malas nak jupe sebenornyer
laaaa upenyer dy tanyer pasal isu tu
aku bagitau le Mr D yg arahkan aku buat
"baiyah, u tau x ini semua keje x berfaedah"
"nak buat ape"
aahhh aku bagitau la
"TP, Cik Dinesh yg arahkan sye kuarkan email 2 kat semua staff"
"kalau ikut sye x nak, sebab keje sye pun dh cukup byk"
"takkan nak + buat keje len lagik"
"pas 2 email mcam2"
"hari2 sye bce sampai naik sakit hati"
terus atoq tepon Mr D
terkedu ko nak menjawab kat TP
nak gelak pun ade jugak
kesian ade jugak
tapi ikutkan geram aku
aku nak kate
PADAN MUKE
alah x kose aku
pe ngat aku nie kaki bodek ke
sori la
bukan macam ko Mr D
memang kaki bodek
Kali ni aku salute sikit ngan TP
faham ape yg aku rase....

semak invois mau bikin nota minta lorrr....

fuhhh...mau antor kat CC sign

Nota Betis:
*asyik pk sentap dy je, sentap aku cam ner?

Post a Comment