Monday, March 29, 2010

so sad.... :(


Salam
tengahari tadik NY call me
sembang biase2 pde mulenyer
n dia bagi tau aku one word
yg begitu menyentuh hati aku
"kak, sye dan Na dah divorce"
"dah 2 bulan kak"
aku sampai terkedu
tapi
aku tnye why?
NY bagitau small matter kak
tpi family masuk +
ouh terus aku tanyer pasal anak
rumah + kete
(agak2 kejam x aku tanyer harta ekkk)
NY bagi tau anak Na dapt
iyalah mak kn...
rumah + kete x bincang lagik..

sedih woo sebb aku kenal kedua2nyer
n mereka adalah loving couple

Kesimpulannyer: kita x tau apa yg akn jadik dlm hidup kite
sama ade sedih @ gembira..



Nota Betis:
*Adoi ari nie tertinggal kunci drawer n locker kat umah jadik byk keje terbengkalai x leh buat....
lalai betul aku ari nie
*dlm sedih tu ader gembira jugak sbb WIFI@ office ari nie, entahlah cam ne boleh laju lak, dapatlah uplod
gambo g Genting...i like ^_*

Post a Comment