Monday, March 15, 2010

birthday + cik @ puan????


to my lovely adik NORSAUDAH BINTI KADARI
Semoga panjang umur+murah rezeki dan
sama2 menjadi anak kadari n aishah yg terbaik...




Salam....
tetibe je tingat kat perkara nie ^_^
kitaorang kalau kat office
akan sound kuat2
terutamanye aku le
"akk kat office CIK tau mulai jam 8-5"
"tpi 5.01 dah PUAN"
sehingga boss aku pun panggil aku cik
memang lawak larrr....
agaknyer dia dengar kot ape yg kitaorang cakap

bukannyer pe
abg mansur kat office lama la dulu mulakan
mse dia wat ucapan farewell dia
"ucapkan terima kasih byk2 kat cik baiyah"
wooop...semua org kte puan la
pas tu dia siap sound semua
CIK masa time 8-5 la...
Poyo je abg mansur....

Kesimpulannyer : aku tetap puan walaupun cik time office hours.. ^_^

Nota betis:
*masih huk2x lagik..penat nyer huk2x.....naik perit tekak
*upenyer Pn Aisya tu sepupu Maizun n siap bgitau aku jgn panggil dia puan..hu..hu x biase le :(

Post a Comment