Tuesday, December 1, 2009

biarkan mereka ngan dunia mereka???

salam...
terkdg terfikir
nape la manusia nie selalu busuk hati
kat orang lain yek....
x leh nak tengok org lain senang.
Pas tu yang jadik talam 2 muke pun banyk...entahlah.
harap dijauhkan dari semua tu.
kene plak ader yang ambik tender jadik
RADIO BERGERAK
yang x berbayar.
Rasa nak lempang jeq....
kalau benda yang disebarkan tu betul
x pe, kalau x betul dah jadik fitnah plak...
kata kat orang macam la diri tu perfect sgt.
Aku x pernah suruh orang percaya kat aku
cukuplah aku sentiasa berdoa kat Allah dan
sesungguhnya
Allah maha mengetahui segala2nya.
Namun aku tau my family tahu apa
yang terjadik....
to my family
"sentiasalah doakan Kak Lyn yek"
thanz 4 u all support
i'm appreciate

ok la nie citer raya haji aku
antara kl-malacca-jy b
x deq yang menarik pun
cume jumpa ngan my family

seblm sampai jb sempat lagi
g jalan k melaka....
ala posing sket2 jeq
1st time naik beca tau,
selama nie x sanggup nak naik beca
bukannyer pe...
aku nie kan berat
cian tengok pcik beca tu kayuh
nak bawak beca...

aku ske tul gambar nie
macam best sgt2....


Nota betis:
*minggu nie ader pesta buku Alaf 21 kat Shah Alam...ingat nak g rembat
novel Aisya Sofea yang terbaru....
*
Thaz shahir sbb bawak sambal udang tadi..memang marvelous la.
Pekena plak ngan nasi panas di+ ngan kehadiran bebudak nie..
*Nasib baik meeting sebutharga #56 tadi ok..maklum le bidang terjun.
Ngape la C Spa Q tu cam tu yek...nasib baik aku dah siapkan doc smlm.
Moral of d story kene blaja buat keje orang lain n ambik tau sket2, jgn banyak plak bahaya
nanti asyik kene bambu jeq


Post a Comment