Monday, November 30, 2009

isnin yang.........hu...hu.... :( + sengal :)

Salam....
1st nak ucapkan takziah kat santhi
yang telah kehilangan anak beliau di dalam
kemalangan kat jenjarom sabtu lepas..
harap tabahkan hati yek..
pepagi lagi dah kene ngadap
kene bersoal jawab lak ngan dia pasal
invoice yang berlambak2 tu..
adoi......nak buat cam neq.
aku terpaksa proses la, yang dah lepas berlambak
dan yang menunggu pun berlambak lagi atas meja tu.
Bukak email kene buat surat panggilan meeting la plak,
meeting ALP...pas tu kene buat pasal sebutharga lagi
sebab mc tu nak urgent 2day...
dah ler hari isnin buat suwei mood jeq..
ada gak yang lawaknyer ari nie...
Mr. D datang kat meja aku n tanyer
"naper sekarang nie aku asyik lariq2 jeq dari dia"???????
terkesima skjap aku,
bila la plak aku larik2 dari dia...cume
aku mluat jeq tengok muker dia...ha...ha
pas 2 masa nak g sembahyang tadi dia panggil aku
masa kat kaunter depan, aku g n tanye ade aper cik...
boleh ke dia jawap ingatkan nak larik2 tadik...
adoiiiiiiiii.....x ke kelakar..namenye tu.
rasa cam x kusyuk jeq sembahyang
coz nak tgelak.. :)
adoi dapat tau la plak
kene jadik p. verifikasi stok
untuk 2,3,4 n 7 disember nie
oiiiiittttt....aku keje banyak la...cam ner nak buat yek.
naik angin jeq 1 badan.
Nasib baik 9-10 aku g kursus
camne nak membina imej
"Adakah aku akan muncul ngan imej baru????"
Nota betis:
*sedih jugak ari nie bila dapat tahu memburukkan aku...entah
apa lah yang dia story kat orang.Gugur jugak air mata aku tadi..Very sad.
*Terima kasih Kak I** kerana memahami aku....thanz jugak atas support
memang pun hanya orang yang mengalaminyer sahaja yang tahu...tapi
sesungguhnya Allah itu sentiasa berada di samping orang yang benar..
Tapi sesungguhnya aku x pernah tahu pun yang orang lain pun tahu????
Post a Comment