Monday, July 6, 2009

++hati gumbira++

Salam.....
Hari nie sangat gembira krn telah berjaya menyelesaikan PENGAKHIRAN 5 sebutharga...aku dan Santhi tersenyum lebar sambil nak mlompat-lompat....Trimas banyak-banyak kat Timb. Pengarah (Pengurusan) En. Mat yang banyak memberi tunjuk ajar dan seterusnya memainkan peranan yang amat penting dalam meeting petang tadi. Fuh...memang lega habis sebab sebutharga bagi tender pembekalan toner dah okay...Sebutharga 2 yang dah lama tertunggak. Syukur walaupun mulut membebel2 buat sebutharga, kitaorang berjaya....Santhi, thax a lot berbanyak coz kita berdua telah berkerjasama dengan jayanyer....bukannyer membebel sebab buat kejer x ikhlas tapi membebal kat si mak DATIN yang dok relex memanjang jer. X sia-sia g kejer hari Sabtu.....n ader banyak lagi sebutharga yang harus diselesaikan..CAYUK..CAYUK. Tapi ader gak yang bengangnyer coz my CC suruh kitaorang buat buka sebutharga yang baru tutup...argh..selamber jer aku sound CC, takkan asyik kitaorang jer yang buat, suruh la mak DATIN lak.

me n tudung purple ariani....huh..huh, my asben cukup x sker kalau aku pakai tudung style cam nie. Dia kater cam Indon...OMG...aku beli tudung tu mahai2 kat ariani ader ke patut dia kater cam INDON.

Dokumen-dokumen yang perlu disediakan untuk meeting pemilihan sebutharga....kene berhati2 sgt2 sebab takut nanti tersalah dokumen..dah la panjang2 berjela dia punyer kertas, kene photocopy satu-satu, n sambung..cerewet sgt. Hanya orang yang sabar jer berjaya buat (alamak puji diri sendiri lak)

lagi dan lagi.....

Untuk my X office mate Bahagian Akaun Kementerian Pertahanan Malaysia dari aku muler start keje ngan Gomen tahun 2000 hingga tahun 2009....dari aku muda belia hingga lah aku berdua-duaan. Selama 9 tahun keje kat saner aku cume kejer kat Bahagian Akaun jer walaupun orang lain dah berpindah randah, aku still kat ctu cume aku bertukar Unit sahaja. First lapor diri aku doq kat Unit Pencen, menguruskan pencen2 dan ganjaran askar, pas tu seksyen tu bubar n aku ditarik ke Seksyen Gaji, tak lama lepas tu aku ditukarkan ke Unit Pentadbiran dan Perkhidmatan....Aku rindu korang semua tau sampai biler2....Suka duker 9 tahun tu lama tau



Antara yang membawa erti kat aku....

family day kat PD....masa nie puas jugak la nak mengadjust rentak BORIA


nie masa Pertandingan aerobik Puspanita Peringkat Kebangsaan.....dapat la jugak pakaian terbaik dan final 10 yang terbaik.


futsal....ohhhh 1st time menyepak bola, selama nie cuma pandai menangkap bola jer...kat bawah nie gambar masa g mencadat sotong kat Marang trengganu...memang best...pengalaman yang amat berharga dengan naik bot yang x der toilet pun, semalaman di laut nasib baik x mabuk...orang lain dah mabuk sakan aku n panjang sakan menghabiskan makan sotong yang dimask kat dalam bot.
nie bersama geng netball mindef.....
gambar nie plak ngan geng Kelab Rekreasi....time nie memang best. Nie adalah salah satu aktiviti yang club nie buat. Nantilah kalau rajin aku nak letak gambar2 masa g Program anak angkat kat Sepintas, Camping kat Chamang, Bentong...Program jati diri kat N9..pergi Jati diri kat melaka...memang banyak ler kenangan ngan club nie. KAK MAS thanz a lot kerana kau sudi melayan karenah ku yang suker bergambar ini n juga kenangan ngan Mat Jiwang yang aku cukup benci sekarang nie...WHY?????

Nota Betis
*Semoga esok memberi seribu erti untuk aku.... aku amat berharap sgt2
*Biler ler nak jumper Noly.....nak ambik minyak wangi
Post a Comment