Monday, May 11, 2009

al-hamdullilah...

Al-hamdullilah syukur coz segala keje ku dah settle...puas jugak arr menelefon n aku bernasib baik coz diaorang pun sudi menolong aku.. :) :). May b rezeki orang pose kot....cume tinggal nak upload data dalam Microsoft Access.... tgh terkial2 coz dah lama x mengmanafaatkan ilmu itu...Pas 2 TP asyik doq kat sebelah je...Ia ah dia buggy aku masa seminggu je nak buat 2.. :(



Gambar nie x de kene mengena pun tapi saje jer nak isi...


Nota betis:

*Rindu kat mak arr...nak balik kuantan....
Post a Comment