Wednesday, September 17, 2008

[aku lebih tahu]

[Lyn memang layan habis lagu nie, entahlah kenapa tapi dia punyer lirik
memang best bangat...]


Ku tahu
Kau bukan lawan untukku
Sampai aku harus cemburu
Fikirkan dirimu
Bukan mahu

Cuba dabik dada denganmu
Siapa dia kasihku
Aku lebih tahu
Luar dan dalam

Tiada rahsia
Lafaz dan diam
Dah pun ku bacanya
Langkah dan ragam
Hanya mencinta bahagia
Dalam cinta harus saling percaya

Dalam cinta harus berani pasrah
Dalam cinta harus janganlah goyah
Dalam cinta harus sejiwa
Dalam cinta harus saling percaya

Dalam cinta harus berani pasrah
Dalam cinta harus janganlah goyah
Dalam cinta harus sejiwa
Saling percaya
Ku tahu

Kau bukan lawan untukku
Sampai aku harus cemburu
Fikirkan dirimu
Bukan mahu

Cuba dabik dada dgnmu
Siapa dia kasihku
Aku lebih tahu

erm.....terkini.... den dapat boss baru

Post a Comment